Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу
|
|
Creator |
Бухтатий, Олександр
|
|
Subject |
медіа-маркетинг
масова інформація друковані засоби масової інформації 007 : 304 : 001 |
|
Description |
У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу друкованих засобів масової інформації в умовах реформування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-14T12:33:44Z
2016-09-14T12:33:44Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бухтатий О. Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу / О. Бухтатий // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 69–81.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19348 |
|
Language |
uk
|
|