Запис Детальніше

Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу
 
Creator Бухтатий, Олександр
 
Subject медіа-маркетинг
масова інформація
друковані засоби масової інформації
007 : 304 : 001
 
Description У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу друкованих засобів масової інформації в умовах реформування.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T12:33:44Z
2016-09-14T12:33:44Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бухтатий О. Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу / О. Бухтатий // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 69–81.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19348
 
Language uk