Запис Детальніше

Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Бобрицкая, Наталия Дмитриевна
Кирилова, О. В.
 
Subject маркетинг
бенчмаркінг
туристичний маркетинг
маркетингові стратегії
туристична галузь
туристичне підприємств
послуга
marketing
benchmarking
tourism marketing
marketing strategies
tourism industry
tourism enterprises
service
маркетинг
бенчмаркинг
туристический маркетинг
маркетинговые стратегии
туристическая отрасль
туристическое предприятие
услуга
339.13:658.8.012
 
Description Досліджено актуальні проблеми використання бенчмаркінгу туристичними підприємствами для забезпечення стабільного розвитку. Розглянуто структурні характеристики, форми, етапи та місце бенчмаркінгу у формування маркетингових стратегій туристичного підприємства.
The article studies the actual problems of the use of benchmarking tourism enterprises for sustainable development. The paper considers structural characteristics, forms, stages and the place of benchmarking in the formation of marketing strategies in tourism enterprises.
Исследованы актуальные проблемы использования бенчмаркинга туристическими предприятиями для обеспечения стабильного развития. Рассмотрены структурные характеристики, формы, этапы и место бенчмаркинга в формирование маркетинговых стратегий туристического предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T07:11:20Z
2016-09-15T07:11:20Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств / Н. Д. Бобрицька, О. В. Кирилова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 91–98.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19353
 
Language uk