Запис Детальніше

Концепція ринкової орієнтації компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція ринкової орієнтації компаній
 
Creator Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич
Штуль, Валентин Петрович
 
Subject ринкова орієнтація
маркетингова орієнтація
концепція
market orientation
marketing orientation
conception
рыночная ориентация
маркетинговая ориентация
концепция
339.13+658
 
Description У статті визначено сутність концепції ринкової орієнтації компанії, принципову її відміну від традиційної маркетингової,
наведено анкету для дослідження рівня ринкової орієнтації компаній, узагальнено дані опитувань фахівців різних підприємств.
This article is dedicated to the definition of market orientation concept of the firm, its principle difference from marketing
orientation, cited a questionnaire for investigation the level of market orientation, generalized data of survey of specialists in different companies.
В статье определена суть концепции рыночной
ориентации компании, ее принципиальное отличие от традиционной маркетинговой, приведена анкета для исследования уровня
рыночной ориентации компаний, обобщены данные опроса специалистов различных предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T07:35:19Z
2016-09-15T07:35:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Голіцин А. М. Концепція ринкової орієнтації компаній / А. М. Голіцин, В. П. Штуль // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 114–124.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19356
 
Language uk