Запис Детальніше

Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу
 
Creator Голишева, Є. О.
 
Subject Споживач
клієнтоорієнтована концепція
товар
модель переходу
клієнтоорієнтоване підприємство
Customer
customer-oriented concept
product
transition model
customer-oriented company
Потребитель
клиентоориентированная концепция
модель перехода
клиентоориентированное предприятие
658.89
 
Description У статті проаналізовано виникнення клієнтоорієнтованої концепції ведення бізнесу. Наведені відмінності між підприємством, яке орієнтоване на товар, та підприємством, яке орієнтоване на споживача. Визначено переваги та недоліки клієнтоорієнтованого способу ведення бізнесу. Проблеми переходу до клієнтоорієнтованої концепції згруповані за такими аспектами: держава, економічні контрагенти та підприємство. Як підсумок розроблена модель переходу від підприємства, що орієнтоване на товар, до підприємства, що орієнтоване на споживача.
In the article the emergence of the customer-oriented business concept isanalyzed. It is summarized differences between aproduct-orientedenterprise and a customer-oriented company. The advantages and disadvantages of the customer-oriented business are defined. Problems of transition to the customer-oriented concept are grouped in such aspects: the state, economic players and an
enterprise. As a result the model of the transition from a productoriented enterprise to acustomer-oriented enterprise is developed.
В статье проанализировано возникновения клиентоориентированной концепции ведения бизнеса. Приведены различия между предприятием, ориентированным на товар, и предприятием, ориентированным на потребителя. Определены преимущества и недостатки клиентоориентированного способа ведения бизнеса. Проблемы перехода к клиентоориентированной концепции сгруппированы по таким аспектам: государство, экономические контрагенты и предприятие. Как итог разработана модель
перехода от предприятия, ориентированного на товар, к предприятию, ориентированному на потребителя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T07:28:42Z
2016-09-15T07:28:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Голишева Є. О. Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу / Є. О. Голишева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 105–114.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19355
 
Language uk