Запис Детальніше

Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства
 
Creator Давиденко, О. Л.
 
Subject маркетинг
товарна політика
товарний асортимент
маркетингове управління підприємством
управління асортиментом
marketing
productpolicy
product assortment
marketing management enterprise
assortment managemen
маркетинг
товарная политика
товарный ассортимент
маркетинговое управление предприятием
управление ассортиментом
339.138:338.33
 
Description У статті обґрунтовано роль товарного асортименту у здійсненні комерційної і маркетингової діяльності у системі управління підприємством. Проведено аналітичне дослідження необхідності управління та формування товарного асортименту на основі вивчення його впливу на перспективи розвитку підприємства.
The article substantiates the role of the product assortment in the commercial and marketing activities in the enterprise
management system. Conducted analytical study of the need for management and formation of commodity assortment, based on a study of its impact on the development prospects of the enterprise.
В статье обоснована роль товарного ассортимента в осуществлении коммерческой и маркетинговой деятельности в системе управления предприятием. Проведено аналитическое исследование необходимости управления и формирования товарного ассортимента на основе изучения его влияния на перспективы развития предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T07:40:55Z
2016-09-15T07:40:55Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Давиденко О. Л. Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства / О. Л. Давиденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 125–131.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19357
 
Language uk