Запис Детальніше

Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
 
Subject бренд
брендинг
ринок споживчих товарів
ринок промислових товарів
споживча поведінка
споживче сприйняття
свідомість
потреби
brand
branding
consumer goods market
industrial goods market
consumer behavior
consumer perception
mind
want
бренд
брендинг
рынок потребительских товаров
рынок промышленных товаров
потребительское поведение
потребительское восприятие
сознание
потребности
339.13.024; 339.138
 
Description У статті розглянуто основні особливості та підходи до реалізації брендингу, враховуючи кон’юнктурні чинники ринків споживчих і промислових товарів. Розкрито специфічні риси споживачів, моделі їх поведінки та прийняття купівельних рішень.
Описано особливості формування споживчих оцінок і мотивацій.
Здійснено порівняльний аналіз зазначених ринків в аспектах брендингу та зроблено відповідні висновки.
The article is devoted to main features and approaches of brand strategy according to current state factors of consumer and
industrial markets. The specific consumer characteristics, behavior models and consumer decision lines have been researched. The peculiarities in forming of consumer appraisals and incentives have been described. Comparative analysis of mentioned markets in brand area has been realized and corresponding conclusion have been done.
В статье рассмотрены основные особенности и подходы к реализации брендинга, учитывая конъюнктурные факторы рынков потребительских и промышленных товаров. Раскрыты специфические черты потребителей, модели их поведения и принятия покупательских решений. Описаны особенности формирования потребительских оценок и мотиваций. Осуществлен сравнительный анализ указанных рынков в аспектах брендинга и сделаны соответствующие выводы.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T11:04:10Z
2016-09-15T11:04:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів / О. Л. Шевченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 233–242.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19372
 
Language uk