Запис Детальніше

Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи
 
Creator Попова, Н. В.
 
Subject маркетинг стейкхолдерів
мережі стейкхолдерів
принципи маркетингу стейкхолдерів
транспортно-логістичні системи
транспортно-логістичні кластери
stakeholder marketing
network of stakeholders
stakeholder marketing principles
transport and logistic systems
transport and logistic clusters
маркетинг стейкхолдеров
сети стейкхолдеров
принципы маркетинга стейкхолдеров
транспортно-логистические системы
транспортно-логистические кластеры
338.2
 
Description У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має значно ширший погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено основні його принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи України. Визначено подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.
In the article there are considered the problems of stakeholder marketing formation at the enterprises of transport and logistic systems as a concept that has a broader view of marketing activity, than a traditional marketing. By analyzing the stakeholder
approach in the management and stakeholder marketing provisions there are identified the key principles and differences from the
traditional marketing for the enterprises of transport and logistic system of Ukraine. There are identified the further areas of scientific research regarding the stakeholder marketing development.
В статье рассматриваются проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистиеской системы, как концепции, которая имеет более широкий
взгляд на маркетинговую деятельность, чем традиционный маркетинг. На основе анализа стейкхолдерского подхода в управлении и положений маркетинга стейкхолдеров определенны основные его принципы и отличия от традиционного маркетинга для предприятий транспортно-логистической системы Украины.
Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-15T11:41:57Z
2016-09-15T11:41:57Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Попова Н. В. Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи / Н. В. Попов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 277–286.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19380
 
Language uk