Запис Детальніше

Математичні моделі оцінювання рівня конкуренції на зовнішньому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математичні моделі оцінювання рівня конкуренції на зовнішньому ринку
Mathematical models of evaluation of competition in the international market
 
Creator Катуніна, Ольга Сергіївна
Katunina, O. S.
Катунина, Ольга Сергеевна
 
Subject конкуренція
моделі Вольтерра
якісна теорія диференціальних рівнянь
competition
Volterra model
qualitative theory of the differential equation
конкуренция
модели Вольтерра
качественная теория дифференциальных уравнений
330.51(075)
 
Description У роботі проаналізовано сучасні підходи до розробки інструментарію прогнозування процесів насичення споживчого ринку. За допомогою моделі Вольтерра взаємодії видів досліджено можливі наслідки конкуренції однотипної промислової продукції двох країн на світовому ринку. Аналіз виконано із використанням якісної теорії диференціальних рівнянь. Встановлено, що в більшості випадків одночасна присутність на ринку конкуруючої продукції не може існувати протягом тривалого часу. Встановлено зв’язок між параметрами системи, при яких виникає можливість керувати наслідками конкуренції.
The article analyzes modern approaches to the development of tools for forecasting the saturation of the consumer market. Using Volterra models of species interactions the study examines the possible effects of competition of similar industrial products of the two countries in the world market. The analysis is performed using the qualitative theory of differential equations. It is established that in most cases the simultaneous presence in the market of competing products can not exist for a long time. The relation between the system parameters at which there is the possibility to control the effects of competition is presented in the paper.
В работе проанализированы современные подходы к разработке инструментария прогнозирования процессов насыщения потребительского рынка. С помощью модели Вольтерра взаимодействия видов исследованы возможные последствия конкуренции однотипной промышленной продукции двух стран на мировом рынке. Анализ выполнен с использованием качественной теории дифференциальных уравнений.
Установлено, что в большинстве случаев одновременное присутствие на рынке конкурирующей продукции не может иметь место на протяжении длительного периода времени. Установлена связь между параметрами системы, при которых появляется возможность управления последствиями конкуренции.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-22T06:15:58Z
2016-09-22T06:15:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Катуніна О. С. Математичні моделі оцінювання рівня конкуренції на зовнішньому ринку / О. С. Катуніна // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 91. – С. 152–163.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19520
 
Language uk