Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників
 
Creator Полонець, Володимир Миколайович
Polonets, Volodymyr
Полонец, Владимир Николаевич
 
Subject маркетингові стратегії
збалансована система показників
658.012.2
 
Description Стаття, присвячується одній з найбільш актуальних проблем маркетингу, яка безпосередньо торкається практичного застосуванням стратегічного маркетингу та маркетингових концепцій на підприємствах. Проблематика статті полягає в площині знаходження відповідні на питання: «На основі яких показників мають формуватись маркетингові стратегії підприємства, за допомогою яких показників оцінювати їх ефективність»? У статті співставленні різні
підходи до вирішення даної проблеми, виявлені спільні риси, зроблено порівняння концепцій кожної моделі. Розглянуті основні перешкоди, які виникають під час впровадження системи збалансованих показників на підприємстві, запропоновано їх класифікацію та шляхи подолання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-29T10:24:07Z
2016-09-29T10:24:07Z
2006-01-25
 
Type Article
 
Identifier Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників / В. М. Полонець // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип. 15. – С. 77–85.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19699
 
Language uk