Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників
|
|
Creator |
Полонець, Володимир Миколайович
Polonets, Volodymyr Полонец, Владимир Николаевич |
|
Subject |
маркетингові стратегії
збалансована система показників 658.012.2 |
|
Description |
Стаття, присвячується одній з найбільш актуальних проблем маркетингу, яка безпосередньо торкається практичного застосуванням стратегічного маркетингу та маркетингових концепцій на підприємствах. Проблематика статті полягає в площині знаходження відповідні на питання: «На основі яких показників мають формуватись маркетингові стратегії підприємства, за допомогою яких показників оцінювати їх ефективність»? У статті співставленні різні підходи до вирішення даної проблеми, виявлені спільні риси, зроблено порівняння концепцій кожної моделі. Розглянуті основні перешкоди, які виникають під час впровадження системи збалансованих показників на підприємстві, запропоновано їх класифікацію та шляхи подолання. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-29T10:24:07Z
2016-09-29T10:24:07Z 2006-01-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників / В. М. Полонець // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип. 15. – С. 77–85.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19699 |
|
Language |
uk
|
|