Запис Детальніше

Конкурентоспроможність і бренд товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність і бренд товару
 
Creator Антонченко, Мирослава Юріївна
Antonchenko, Myroslava
Антонченко, Мирослава Юрьевна
 
Subject конкурентоспроможність
функція бренда
339.137.2
 
Description Проблема якості і конкурентоспроможності продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Конкурентоспроможність — концентроване вираження всієї сукупності можливостей країни, будь-якого виробника створювати, випускати і збувати товари і послуги.
В умовах розвинутого конкурентного ринку маркетинг стає ефективним засобом рішення проблеми якості і конкурентоспроможності товарів, випробуючи, у свою чергу, їхній зворотний вплив, що розширює або звужує його можливість. В умовах загострення конкурентної боротьби між товаровиробниками найбільш суттєвою характеристикою при оцінці конкурентоспроможності виробів стає імідж, репутація, асоціації, пов’язані з назвою продукту, які комплексно виражаються в понятті бренд продукції. Функція бренда — це активний вплив на соціально-психологічне сприйняття товару споживачами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-29T11:47:27Z
2016-09-29T11:47:27Z
2006-01-17
 
Type Article
 
Identifier Антонченко М. Ю. Конкурентоспроможність і бренд товару / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.15. – С. 121–127.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19706
 
Language uk