Конкурентоспроможність і бренд товару
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентоспроможність і бренд товару
|
|
Creator |
Антонченко, Мирослава Юріївна
Antonchenko, Myroslava Антонченко, Мирослава Юрьевна |
|
Subject |
конкурентоспроможність
функція бренда 339.137.2 |
|
Description |
Проблема якості і конкурентоспроможності продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Конкурентоспроможність — концентроване вираження всієї сукупності можливостей країни, будь-якого виробника створювати, випускати і збувати товари і послуги. В умовах розвинутого конкурентного ринку маркетинг стає ефективним засобом рішення проблеми якості і конкурентоспроможності товарів, випробуючи, у свою чергу, їхній зворотний вплив, що розширює або звужує його можливість. В умовах загострення конкурентної боротьби між товаровиробниками найбільш суттєвою характеристикою при оцінці конкурентоспроможності виробів стає імідж, репутація, асоціації, пов’язані з назвою продукту, які комплексно виражаються в понятті бренд продукції. Функція бренда — це активний вплив на соціально-психологічне сприйняття товару споживачами. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-29T11:47:27Z
2016-09-29T11:47:27Z 2006-01-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонченко М. Ю. Конкурентоспроможність і бренд товару / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.15. – С. 121–127.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19706 |
|
Language |
uk
|
|