Запис Детальніше

Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
Окунєва, Ольга Володимирівна
Okuneva, Olga
Окунева, Ольга Владимировна
 
Subject 65.291.3
658.8+005.93
 
Description У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутрішнього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у взаємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-05T10:13:17Z
2016-10-05T10:13:17Z
2015
 
Type Book
 
Identifier Федорченко А. В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. А. В. Федорченка. – Киiв : КНЕУ, 2015. – 230 с.
978–966–926–037–6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19749
 
Language uk