Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy Федорченко, Андрей Васильевич Окунєва, Ольга Володимирівна Okuneva, Olga Окунева, Ольга Владимировна |
|
Subject |
65.291.3
658.8+005.93 |
|
Description |
У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутрішнього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у взаємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-05T10:13:17Z
2016-10-05T10:13:17Z 2015 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. А. В. Федорченка. – Киiв : КНЕУ, 2015. – 230 с.
978–966–926–037–6 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19749 |
|
Language |
uk
|
|