Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин
|
|
Creator |
Петруня, Ю. Є.
Трушенко, О. М. |
|
Subject |
Франчайзинг
франчайзер франчайзі франчайзингові відносини людський фактор розвиток бізнесу 331.101 |
|
Description |
Розглянуто процес формування і розвитку відносин у системі франчайзингу як способу становлення та розвитку підприємницької справи. Проаналізовано вплив соціально-психологічних факторів на стабільність, довго тривалість та ефективність функціонування франчайзингових систем.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-11T07:59:41Z
2016-10-11T07:59:41Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петруня Ю. Є. Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин / Ю. Є. Петруня, О. М. Трушенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : у 2 т. – Т. 1, ч. ІІ. – С. 655–663.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19795 |
|
Language |
uk
|
|