Запис Детальніше

Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин
 
Creator Петруня, Ю. Є.
Трушенко, О. М.
 
Subject Франчайзинг
франчайзер
франчайзі
франчайзингові відносини
людський фактор
розвиток бізнесу
331.101
 
Description Розглянуто процес формування і розвитку відносин у системі франчайзингу як способу становлення та розвитку підприємницької справи. Проаналізовано вплив соціально-психологічних факторів на стабільність, довго тривалість та ефективність функціонування франчайзингових систем.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-11T07:59:41Z
2016-10-11T07:59:41Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Петруня Ю. Є. Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин / Ю. Є. Петруня, О. М. Трушенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : у 2 т. – Т. 1, ч. ІІ. – С. 655–663.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19795
 
Language uk