Запис Детальніше

Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject маркетингова діяльність
системний підхід
споживча цінність
глобалізація
конкуренція
товарна пропозиція
658.101.54
 
Description У статті досліджено основні тенденції розвитку сучасної маркетингової науки та практики у світі. Визначено особливості впливу новітніх змін у характері товарної пропозиції на ринку, традиційних ролей виробників та споживачів, особливостей конкуренції на формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств в умовах
глобалізації. Визначено головні підходи до формування підприємствами довготривалої споживчої цінності продукту як сучасної
стратегії маркетингової діяльності в умовах ринку.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-11T10:59:33Z
2016-10-11T10:59:33Z
2006-04-19
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 218–227.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19808
 
Language uk