Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
маркетингова діяльність
системний підхід споживча цінність глобалізація конкуренція товарна пропозиція 658.101.54 |
|
Description |
У статті досліджено основні тенденції розвитку сучасної маркетингової науки та практики у світі. Визначено особливості впливу новітніх змін у характері товарної пропозиції на ринку, традиційних ролей виробників та споживачів, особливостей конкуренції на формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств в умовах глобалізації. Визначено головні підходи до формування підприємствами довготривалої споживчої цінності продукту як сучасної стратегії маркетингової діяльності в умовах ринку. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-11T10:59:33Z
2016-10-11T10:59:33Z 2006-04-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 218–227.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19808 |
|
Language |
uk
|
|