Запис Детальніше

Інновації в системі «споживач-маркетинг»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інновації в системі «споживач-маркетинг»
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafalyuk, Oleksandr
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject інновації
маркетинг
споживач
поведінка
бізнес-процес
658.893
 
Description Висвітлено концептуальні підходи до формування, адекватних сучасним реаліям управілінської діяльності, методологічних пілсистем понять «маркетинг» і «споживач». Акцентовано увагу на питаннях іноваційності маркетингової діяльності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-12T06:39:57Z
2016-10-12T06:39:57Z
2006-03-20
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Інновації в системі «споживач-маркетинг» / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 228–244.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19815
 
Language uk