Інновації в системі «споживач-маркетинг»
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інновації в системі «споживач-маркетинг»
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafalyuk, Oleksandr Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
інновації
маркетинг споживач поведінка бізнес-процес 658.893 |
|
Description |
Висвітлено концептуальні підходи до формування, адекватних сучасним реаліям управілінської діяльності, методологічних пілсистем понять «маркетинг» і «споживач». Акцентовано увагу на питаннях іноваційності маркетингової діяльності.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-12T06:39:57Z
2016-10-12T06:39:57Z 2006-03-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Інновації в системі «споживач-маркетинг» / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 228–244.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19815 |
|
Language |
uk
|
|