Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний засіб реалізації у навчальній діяльності принципу наочності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний засіб реалізації у навчальній діяльності принципу наочності
Information and communication technologies as an effective way of implementation in the study of the principle of visibility |
|
Creator |
Дибкова, Людмила Миколаївна
Dybkova, Liudmyla Дыбкова, Людмила Николаевна |
|
Subject |
наочність
інформаційно-комунікаційні технології мультимедійні системи visibility information and communication technologies multimedia systems 37.026.4 |
|
Description |
Інформаційно-комунікаційні технології — один із найважливіших факторів, що впливають на формування суспільства ХХІ століття. Не залишився осторонь цих перетворень й освітній процес. У даній статті розглядається реалізація у навчальній діяльності принципу наочності з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Такий підхід сприяє поєднанню конкретного з абстрактним, раціонального з ірраціональним, теорії з практикою, бази для самостійного навчання й систематизації навчального матеріалу. Використовуючи інформаційні технології, навчальну інформацію можна представити у вигляді: математичної моделі; структурно-логічної схеми; художнього або мультимедійного зображення; діаграми тощо. У разі застосування такого підходу збільшується сприйняття студентами навчальної інформації, розуміння її логіки та структури, що призводить до покращення результатів навчальної діяльності.
Information and communications technology — one of the important factors that influence the formation of the society of the XXI century. The learning process hadn't remained aloof from such changes. This article discusses the implementation into educational activities of the principle of visibility by using modern information and communication technologies. This approach facilitates a combination of concrete to the abstract and the rational with the irrational, between theory and practice base for self-study and systematization of educational material. Using information and communication technologies, training information can be represented as: mathematical model; structural logic, art, multimedia, images, charts, etc. Applying this approach, increases the perception of students of educational information, understanding its logic and structure, which leads to increased motivation to learn and improve efficiency of training activities. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання; Університет менеджменту освіти
|
|
Date |
2016-10-12T06:46:42Z
2016-10-12T06:46:42Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний засіб реалізації у навчальній діяльності принципу наочності / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Ін-т інформ. техн. і засобів навчання, Ун-т менеджменту освіти. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2010. – Т. 20, № 6. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php /itlt/article/view/376/330. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19816 |
|
Language |
uk
|
|