Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України
Information and communication technologies in the context the evaluation of the results of teaching students of universities of Ukraine
 
Creator Дибкова, Людмила Миколаївна
Dybkova, Liudmyla
Дыбкова, Людмила Николаевна
 
Subject активна оцінна діяльність студентів
інформаційно-комунікаційні технології
навчальне завдання
оцінювання навчальних результатів
самостійна робота студентів
active learning activities
evaluation of learning outcomes
individual work of students
information and communication technologies
learning task
378.146
 
Description Стаття присвячена оцінюванню результатів навчальної діяльності студентів із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Автор підкреслює, що метою сучасної системи освіти є не тільки набуття майбутніми фахівцями професійних знань і навичок, а й формування здатності до постійного їх оновлення та модернізації у майбутній професійній діяльності. Важливим є здійснення студентами оцінювання отриманих результатів через максимальну інформованість про критерії оцінювання знань та вмінь з кожної дисципліни, а також доступність навчальних результатів через електронний журнал, який розміщений у мережі Інтернет. У статті проаналізовано навчальні завдання, які засновані на активному використанні можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проведення лекцій, практичних занять, самостійної роботи і тестування.
The article is devoted to assessing the results of training activities the students by using modern information and communication technologies. The author stresses that the aims of current educational system are not only the acquisition of future professional knowledge and skills, but also the formation of abilities to their constant updates and upgrades in future professional activity. The article presents the learning tasks, which are based on learning activities of students during the lectures, practical classes, independent work and tests. Activation of students’ evaluation activities is also promoted by their maximum awareness about criteria of evaluation the results each discipline, as well as the availability of educational outcomes for students using electronic register which are accessed from Internet.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання; Університет менеджменту освіти
 
Date 2016-10-12T07:20:54Z
2016-10-12T07:20:54Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Ін-т інформ. техн. і засобів навчання, Ун-т менеджменту освіти. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2016. – Т. 52, № 2. – С. 27–35. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1379/1030. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19821
 
Language uk