Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств
|
|
Creator |
Гусєв, Ю. В.
Gusev, Yu. Гусев, Ю. В. |
|
Subject |
франчайзинг
франчайзер франчайзі стратегія підприємства мережа 658.29 |
|
Description |
Франчайзинг — це не лише форма організації бізнесу чи то комерційні взаємовідносини, а ще й інструмент реалізації стратегії, який забезпечує ефективне досягнення стратегічних цілей компанії. Можна виділити три етапи розвитку франчайзингу в світі, до яких відносяться: зародження, становлення та бурхливий розвиток франчайзингу. Франчайзинг поділяється на різні види відповідно до різних класифікаційних ознак, так, наприклад, виділяють торговий, виробничий та сервіс- франчайзинг відповідно до сфери застосування франчайзингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-12T09:04:28Z
2016-10-12T09:04:28Z 2006-03-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гусєв Ю. В. Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств / Ю. В. Гусєв // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 303–310.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19826 |
|
Language |
uk
|
|