Запис Детальніше

Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств
 
Creator Гусєв, Ю. В.
Gusev, Yu.
Гусев, Ю. В.
 
Subject франчайзинг
франчайзер
франчайзі
стратегія підприємства
мережа
658.29
 
Description Франчайзинг — це не лише форма організації бізнесу чи то комерційні взаємовідносини, а ще й інструмент реалізації стратегії, який забезпечує ефективне досягнення стратегічних цілей компанії. Можна виділити три етапи розвитку франчайзингу в світі, до яких відносяться: зародження, становлення та бурхливий розвиток франчайзингу. Франчайзинг поділяється на різні види відповідно до різних класифікаційних ознак, так, наприклад, виділяють торговий, виробничий та сервіс- франчайзинг відповідно до сфери застосування франчайзингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-12T09:04:28Z
2016-10-12T09:04:28Z
2006-03-15
 
Type Article
 
Identifier Гусєв Ю. В. Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств / Ю. В. Гусєв // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 303–310.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19826
 
Language uk