Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ
Methods of teaching professionally-oriented disciplines as a factor of influence on learning outcomes of University students Методика преподавания профессионально-ориентированных учебных дисциплин как фактор влияния на учебные результаты студентов вузов |
|
Creator |
Дибкова, Людмила Миколаївна
Dybkova, Liudmyla Дыбкова, Людмила Николаевна |
|
Subject |
активна навчальна діяльність
взаємодія критерії оцінювання особистісний саморозвиток швидкий зворотній зв’язок active learning activities criteria for evaluating fast feedback interaction personal development активная учебная деятельность быстрая обратная связь взаимодействие критерии оценивания личностное саморазвитие 378.14 |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі розробки методики викладання навчальних дисциплін у ВНЗ. Обґрунтовується значущість попереднього науково-обґрунтованого аналізу методів проведення структурних компонентів навчального процесу сучасного вишу: лекцій, практичних та самостійних робіт. Доведено важливу роль педагогічної компетентності при проектуванні методик.
The article is devoted to the problem of development of teaching methods of academic disciplines in high school. The significance of the importance of preliminary analysis science-based methods of conducting the structural components of the educational process in the modern university (the lectures, the practical and independent works) are grounded. An important role of the teachers’ pedagogical competence in the design of learning methods is substantiated in the article. Статья посвящена проблеме разработки методики преподавания учебных дисциплин в вузах. Обосновывается значимость научно-обоснованного анализа методов проведения структурных компонентов учебного процесса современного вуза: лекций, практических и самостоятельных работ. Доказано важную роль педагогической компетентности при проектировании методик. |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологйі і змісту освіти
|
|
Date |
2016-10-17T11:26:14Z
2016-10-17T11:26:14Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дибкова Л. М. Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технол. і змісту освіти ; редкол.: І. О. Вакарчук (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Агроосвіта, 2015. – Вип. 80. – С. 101–106.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19878 |
|
Language |
uk
|
|