Запис Детальніше

Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ
Methods of teaching professionally-oriented disciplines as a factor of influence on learning outcomes of University students
Методика преподавания профессионально-ориентированных учебных дисциплин как фактор влияния на учебные результаты студентов вузов
 
Creator Дибкова, Людмила Миколаївна
Dybkova, Liudmyla
Дыбкова, Людмила Николаевна
 
Subject активна навчальна діяльність
взаємодія
критерії оцінювання
особистісний саморозвиток
швидкий зворотній зв’язок
active learning activities
criteria for evaluating
fast feedback
interaction
personal development
активная учебная деятельность
быстрая обратная связь
взаимодействие
критерии оценивания
личностное саморазвитие
378.14
 
Description Стаття присвячена проблемі розробки методики викладання навчальних дисциплін у ВНЗ. Обґрунтовується значущість попереднього науково-обґрунтованого аналізу методів проведення структурних компонентів навчального процесу сучасного вишу: лекцій, практичних та самостійних робіт. Доведено важливу роль педагогічної компетентності при проектуванні методик.
The article is devoted to the problem of development of teaching methods of academic disciplines in high school. The significance of the importance of preliminary analysis science-based methods of conducting the structural components of the educational process in the modern university (the lectures, the practical and independent works) are grounded. An important role of the teachers’ pedagogical competence in the design of learning methods is substantiated in the article.
Статья посвящена проблеме разработки методики преподавания учебных дисциплин в вузах. Обосновывается значимость научно-обоснованного анализа методов проведения структурных компонентов учебного процесса современного вуза: лекций, практических и самостоятельных работ. Доказано важную роль педагогической компетентности при проектировании методик.
 
Publisher Інститут інноваційних технологйі і змісту освіти
 
Date 2016-10-17T11:26:14Z
2016-10-17T11:26:14Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Дибкова Л. М. Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технол. і змісту освіти ; редкол.: І. О. Вакарчук (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Агроосвіта, 2015. – Вип. 80. – С. 101–106.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19878
 
Language uk