Запис Детальніше

Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ
A systematic approach when conducting assessment of learning outcomes of University students
Системный подход при проведении оценивания результатов учебной деятельности студентов ВУЗ
 
Creator Дибкова, Людмила Миколаївна
Dybkova, Liudmyla
Дыбкова, Людмила Николаевна
 
Subject взаємозв’язок компонентів
навчальні результати
оцінювання
система
системний підхід
systems approach
educational activity of students
evaluation
relation
взаимосвязь компонентов
учебные результаты
оценивание
система
системный подход
378.146
 
Description Стаття присвячена питанню застосування системного підходу у педагогічних дослідженнях. Акцентується, що розгляд об’єкта як системи дозволяє виявити його внутрішні і зовнішні взаємозв’язки, проаналізувати компоненти даної системи із урахуванням їх місця і функцій. Доведено необхідність застосування системного підходу при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ.
The article is devoted to the application of system approach in pedagogical researches. The paper emphasizes that the consideration of the object as a system allows to identify its internal and external relationships to perform components of the system, taking into account their locations and functions. The work proves the necessity of a systemic approach when assessing learning outcomes of students.
Статья посвящена вопросу применения системного подхода в педагогических исследованиях. Акцентируется на том, что рассмотрение объекта как системы позволяет обнаружить его внутренние и внешние взаимосвязи, проанализировать компоненты данной системы с учетом их места и функций. Доказана необходимость применения системного
подхода при проведении оценивания результатов учебной деятельности студентов ВНЗ.
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
 
Date 2016-10-18T07:15:30Z
2016-10-18T07:15:30Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дибкова Л. М. Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія: Педагогічні та історичні науки : зб. наук. пр. / М-во освіти і нау-ки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; редкол.: В. П. Андрущенко (шеф-ред.) [та ін.]. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. CXXII. – С. 34–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19894
 
Language uk