Запис Детальніше

Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні
 
Creator Бабічева, О. І.
Babicheva, O.
Бабичева, О. И.
 
Subject маркетинг
освіта
навчальний процес
658.8.:378.14
 
Description Розглянуто проблеми взаємозв’язку маркетинг-освіти і бізнес-практики, удосконалення професійної підготовки маркетологів у світлі вимог Болонського процесу і вітчизняної практики на основі прогресивних навчальних
технологій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-18T10:16:20Z
2016-10-18T10:16:20Z
2006-12-12
 
Type Article
 
Identifier Бабічева О. І. Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 3–8.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19901
 
Language uk