Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні
|
|
Creator |
Бабічева, О. І.
Babicheva, O. Бабичева, О. И. |
|
Subject |
маркетинг
освіта навчальний процес 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглянуто проблеми взаємозв’язку маркетинг-освіти і бізнес-практики, удосконалення професійної підготовки маркетологів у світлі вимог Болонського процесу і вітчизняної практики на основі прогресивних навчальних технологій. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-18T10:16:20Z
2016-10-18T10:16:20Z 2006-12-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бабічева О. І. Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 3–8.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19901 |
|
Language |
uk
|
|