Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу
|
|
Creator |
Барашкіна, Т. В.
Barashkina, T. Барашкина, Т. В. |
|
Subject |
маркетинг
еволюція реклама споживач 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглядаються питання застосування сучасних технологій рекламного менеджменту, інноваційних заходів для приваблювання споживачів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-18T11:12:48Z
2016-10-18T11:12:48Z 2007-01-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барашкіна Т. В. Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу / Т. В. Барашкіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 18–22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19905 |
|
Language |
uk
|
|