Запис Детальніше

Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу
 
Creator Барашкіна, Т. В.
Barashkina, T.
Барашкина, Т. В.
 
Subject маркетинг
еволюція
реклама
споживач
658.8.:378.14
 
Description Розглядаються питання застосування сучасних технологій рекламного менеджменту, інноваційних заходів для приваблювання споживачів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-18T11:12:48Z
2016-10-18T11:12:48Z
2007-01-10
 
Type Article
 
Identifier Барашкіна Т. В. Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу / Т. В. Барашкіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 18–22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19905
 
Language uk