Запис Детальніше

Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів
 
Creator Бица, В. Й.
Bitza, V.
Бица, В. Й.
Крикавський, Є. В.
Krikavsky, V.
Крикавский, Е. В.
Петецький, І.
Petetsky, I.
Петецкий, И.
 
Subject маркетинг
ринок інвестиційних товарів
промисловий маркетинг
658.8.:378.14
 
Description Висвітлюються сучасні проблеми розвитку промислового маркетингу на ринку інвестиційних товарів в умовах індивідуалізації виконуваних замовлень на підприємствах з масовим характером виробництва.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-19T11:32:36Z
2016-10-19T11:32:36Z
2006-12-22
 
Type Article
 
Identifier Бица В. Й. Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів / В. Й. Бица, Є. В. Крикавський, І. Петецький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 22–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19908
 
Language uk