Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів
|
|
Creator |
Бица, В. Й.
Bitza, V. Бица, В. Й. Крикавський, Є. В. Krikavsky, V. Крикавский, Е. В. Петецький, І. Petetsky, I. Петецкий, И. |
|
Subject |
маркетинг
ринок інвестиційних товарів промисловий маркетинг 658.8.:378.14 |
|
Description |
Висвітлюються сучасні проблеми розвитку промислового маркетингу на ринку інвестиційних товарів в умовах індивідуалізації виконуваних замовлень на підприємствах з масовим характером виробництва.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-19T11:32:36Z
2016-10-19T11:32:36Z 2006-12-22 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бица В. Й. Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів / В. Й. Бица, Є. В. Крикавський, І. Петецький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 22–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19908 |
|
Language |
uk
|
|