Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу
|
|
Creator |
Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalya Василькова, Наталия Владимировна |
|
Subject |
маркетинг
розвиток ринок 658.8.:378.14 |
|
Description |
Обґрунтовується тенденція індивідуалізації маркетингу і подальший його розвиток із залученням сучасних технологій та інформатизації.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-19T11:41:16Z
2016-10-19T11:41:16Z 2006-12-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василькова Н. В. Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу / Н. В. Василькова // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 35–42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19909 |
|
Language |
uk
|
|