Запис Детальніше

Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalya
Василькова, Наталия Владимировна
 
Subject маркетинг
розвиток
ринок
658.8.:378.14
 
Description Обґрунтовується тенденція індивідуалізації маркетингу і подальший його розвиток із залученням сучасних технологій та інформатизації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-19T11:41:16Z
2016-10-19T11:41:16Z
2006-12-12
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу / Н. В. Василькова // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 35–42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19909
 
Language uk