Запис Детальніше

Маркетингові стратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії
 
Creator Войчак, Анатолій Володимирович
Vojchak, Anatoliy
Войчак, Анатолий Владимирович
 
Subject маркетингова стратегія
підприємство
ринок
658.8.:378.14
 
Description Розглядаються проблеми розвитку і впровадження маркетингових стратегій в діяльності підприємств, модифікації стратегій, їх класифікації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-19T11:50:20Z
2016-10-19T11:50:20Z
2007-02-02
 
Type Article
 
Identifier Войчак А. В. Маркетингові стратегії / А. В. Войчак // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 42–50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19910
 
Language uk