Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara Гордеева, Тамара Федоровна |
|
Subject |
глобалізація
малі підприємства конкурентоспроможність споживач 658.8.:378.14 |
|
Description |
Узагальнюються підходи і світовий досвід використання маркетингових заходів розвитку малих підприємств в умовах глобалізації економічних процесів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-19T11:57:41Z
2016-10-19T11:57:41Z 2007-01-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гордєєва Т. Ф. Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації / Т. Ф. Гордєєва // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 51–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19911 |
|
Language |
uk
|
|