Запис Детальніше

Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації
 
Creator Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara
Гордеева, Тамара Федоровна
 
Subject глобалізація
малі підприємства
конкурентоспроможність
споживач
658.8.:378.14
 
Description Узагальнюються підходи і світовий досвід використання маркетингових заходів розвитку малих підприємств в умовах глобалізації економічних процесів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-19T11:57:41Z
2016-10-19T11:57:41Z
2007-01-11
 
Type Article
 
Identifier Гордєєва Т. Ф. Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації / Т. Ф. Гордєєва // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 51–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19911
 
Language uk