Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій
|
|
Creator |
Держак, Н. А.
Derzhak, N. Держак, Н. А. Аронова, В. В. Aronova, V. Аронова, В. В. |
|
Subject |
маркетинг
інновації товар споживачі 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглянуто сучасні підходи маркетингу інновацій, спрямованого на планування виробництва інновацій, дослідження ринку, налагодження комунікацій, установлення цін, організацію просування інновацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-19T12:22:20Z
2016-10-19T12:22:20Z 2006-12-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Держак Н. А. Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій / Н. А. Держак, В. В. Аронова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 60–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19912 |
|
Language |
uk
|
|