Запис Детальніше

Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій
 
Creator Держак, Н. А.
Derzhak, N.
Держак, Н. А.
Аронова, В. В.
Aronova, V.
Аронова, В. В.
 
Subject маркетинг
інновації
товар
споживачі
658.8.:378.14
 
Description Розглянуто сучасні підходи маркетингу інновацій, спрямованого на планування виробництва інновацій, дослідження ринку, налагодження комунікацій, установлення цін, організацію просування інновацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-19T12:22:20Z
2016-10-19T12:22:20Z
2006-12-12
 
Type Article
 
Identifier Держак Н. А. Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій / Н. А. Держак, В. В. Аронова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 60–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19912
 
Language uk