Запис Детальніше

Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов
 
Creator Заблодська, Інна Володимирівна
Zablodska, Inna
Заблодская, Инна Владимировна
 
Subject товарна політика
ринкові умови
торгова марка
658.8.:378.14
 
Description Визначається загальна концепція формування товарної політики підприємств харчової промисловості в умовах конкуренції та форми, методи і засоби, які забезпечують оптимізацію асортименту, впровадження товарів новинок.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T06:26:07Z
2016-10-20T06:26:07Z
2006-12-26
 
Type Article
 
Identifier Заблодська І. В. Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов / І. В. Заблодська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 90–95.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19918
 
Language uk