Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов
|
|
Creator |
Заблодська, Інна Володимирівна
Zablodska, Inna Заблодская, Инна Владимировна |
|
Subject |
товарна політика
ринкові умови торгова марка 658.8.:378.14 |
|
Description |
Визначається загальна концепція формування товарної політики підприємств харчової промисловості в умовах конкуренції та форми, методи і засоби, які забезпечують оптимізацію асортименту, впровадження товарів новинок.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T06:26:07Z
2016-10-20T06:26:07Z 2006-12-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Заблодська І. В. Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов / І. В. Заблодська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 90–95.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19918 |
|
Language |
uk
|
|