Запис Детальніше

Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства
 
Creator Кардаш, Віктор Якович
Kardash, Viktor
Кардаш, Виктор Яковлевич
 
Subject товар
споживачі
виробництво
маркетинг
658.8.:378.14
 
Description Формулюються проблеми розвитку маркетингу в умовах індивідуалізації задоволення потреб споживачів, зростання якості життя суспільства та динамічності економічних процесів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T06:47:46Z
2016-10-20T06:47:46Z
2006-11-11
 
Type Article
 
Identifier Кардаш В. Я. Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 96–102.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19920
 
Language uk