Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства
|
|
Creator |
Кардаш, Віктор Якович
Kardash, Viktor Кардаш, Виктор Яковлевич |
|
Subject |
товар
споживачі виробництво маркетинг 658.8.:378.14 |
|
Description |
Формулюються проблеми розвитку маркетингу в умовах індивідуалізації задоволення потреб споживачів, зростання якості життя суспільства та динамічності економічних процесів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T06:47:46Z
2016-10-20T06:47:46Z 2006-11-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кардаш В. Я. Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 96–102.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19920 |
|
Language |
uk
|
|