Запис Детальніше

Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій
 
Creator Ковальчук, С. В.
Kovalchuk, S.
Ковальчук, С. В.
Серцева, І. В.
Sertzeva, I.
Серцева, И. В.
 
Subject інтернет
освіта
інтернет-маркетинг
658.8.:378.14
 
Description Розглянуті проблеми використання інтернет-технологій, інтернет-маркетингу у сфері залучення маркетингових комунікацій ВНЗ для просування освітніх послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T06:59:46Z
2016-10-20T06:59:46Z
2006-12-13
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій / С. В. Ковальчук, І. В. Серцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 103–112.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19921
 
Language uk