Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій
|
|
Creator |
Ковальчук, С. В.
Kovalchuk, S. Ковальчук, С. В. Серцева, І. В. Sertzeva, I. Серцева, И. В. |
|
Subject |
інтернет
освіта інтернет-маркетинг 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглянуті проблеми використання інтернет-технологій, інтернет-маркетингу у сфері залучення маркетингових комунікацій ВНЗ для просування освітніх послуг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T06:59:46Z
2016-10-20T06:59:46Z 2006-12-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук С. В. Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій / С. В. Ковальчук, І. В. Серцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 103–112.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19921 |
|
Language |
uk
|
|