Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства
|
|
Creator |
Лебідь, Т. В.
Lebid, T. Лебедь, Т. В. Князик, Ю. М. Knyazik, Yu. Князик, Ю. М. |
|
Subject |
ринкова вартість
ринок підприємства лояльність 658.8.:378.14 |
|
Description |
Присвячена проблемам збільшення ринкової вартості вітчизняних підприємств, її вимірювання, дослідженню маркетингових чинників створення додаткової вартості підприємств.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T07:19:22Z
2016-10-20T07:19:22Z 2007-01-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лебідь Т. В. Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства / Т. В. Лебідь, Ю. М. Князик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 118–128.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19923 |
|
Language |
uk
|
|