Запис Детальніше

Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства
 
Creator Лебідь, Т. В.
Lebid, T.
Лебедь, Т. В.
Князик, Ю. М.
Knyazik, Yu.
Князик, Ю. М.
 
Subject ринкова вартість
ринок
підприємства
лояльність
658.8.:378.14
 
Description Присвячена проблемам збільшення ринкової вартості вітчизняних підприємств, її вимірювання, дослідженню маркетингових чинників створення додаткової вартості підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T07:19:22Z
2016-10-20T07:19:22Z
2007-01-21
 
Type Article
 
Identifier Лебідь Т. В. Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства / Т. В. Лебідь, Ю. М. Князик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 118–128.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19923
 
Language uk