Запис Детальніше

Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу
 
Creator Мізрухіна, А. С.
Mizruhina, A.
Мизрухина, А. С.
 
Subject економічна термінологія
термінологічна невизначеність
658.8.:378.14
 
Description У статті розглядаються проблемні аспекти застосування сучасної економічної термінології у численних випадках понятійної невизначеності та неоднозначності окремих термінів. Аналізуються конкретні випадки такого застосування у законо- та нормотворчості, у навчально-методичній літературі, в практиці роботи підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T08:53:53Z
2016-10-20T08:53:53Z
2006-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мізрухіна А. С. Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу / А. С. Мізрухіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 146-152.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19926
 
Language uk