Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу
|
|
Creator |
Мізрухіна, А. С.
Mizruhina, A. Мизрухина, А. С. |
|
Subject |
економічна термінологія
термінологічна невизначеність 658.8.:378.14 |
|
Description |
У статті розглядаються проблемні аспекти застосування сучасної економічної термінології у численних випадках понятійної невизначеності та неоднозначності окремих термінів. Аналізуються конкретні випадки такого застосування у законо- та нормотворчості, у навчально-методичній літературі, в практиці роботи підприємств.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T08:53:53Z
2016-10-20T08:53:53Z 2006-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мізрухіна А. С. Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу / А. С. Мізрухіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 146-152.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19926 |
|
Language |
uk
|
|