Запис Детальніше

Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій
 
Creator Прокопенко, О. В.
Prokopenko, O.
Прокопенко, О. В.
Троян, М. Ю.
Troyan, M.
Троян, М. Ю.
 
Subject ринок інновацій
споживач
потреба
інформація
339.133+339.187.2
 
Description Авторами проаналізовано етапи процесу ухвалення споживачем рішень про покупку на ринку інновацій: усвідомлення потреби, пошук інформації, оцінка альтернатив, рішення про покупку, реакція на покупку. Інтегральним підсумком роботи є побудова удосконаленої моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-25T07:45:43Z
2016-10-25T07:45:43Z
2007-04-04
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко О. В. Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 223-239.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19972
 
Language uk