Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій
|
|
Creator |
Прокопенко, О. В.
Prokopenko, O. Прокопенко, О. В. Троян, М. Ю. Troyan, M. Троян, М. Ю. |
|
Subject |
ринок інновацій
споживач потреба інформація 339.133+339.187.2 |
|
Description |
Авторами проаналізовано етапи процесу ухвалення споживачем рішень про покупку на ринку інновацій: усвідомлення потреби, пошук інформації, оцінка альтернатив, рішення про покупку, реакція на покупку. Інтегральним підсумком роботи є побудова удосконаленої моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-25T07:45:43Z
2016-10-25T07:45:43Z 2007-04-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко О. В. Моделювання процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 223-239.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19972 |
|
Language |
uk
|
|