Запис Детальніше

Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків
 
Creator Мороз, Л. А.
Moroz, L.
Мороз, Л. А.
 
Subject стратегічний брендинг
ринок
торгова марка
658.8.:378.14
 
Description Розглянуто проблеми стратегічного брендингу з урахуванням специфіки вічизняного ринку, євроінтеграційного вибору України.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T10:27:28Z
2016-10-20T10:27:28Z
2007-01-19
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків / Л. А. Мороз // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 171–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19933
 
Language uk