Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків
|
|
Creator |
Мороз, Л. А.
Moroz, L. Мороз, Л. А. |
|
Subject |
стратегічний брендинг
ринок торгова марка 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглянуто проблеми стратегічного брендингу з урахуванням специфіки вічизняного ринку, євроінтеграційного вибору України.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T10:27:28Z
2016-10-20T10:27:28Z 2007-01-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мороз Л. А. Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків / Л. А. Мороз // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 171–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19933 |
|
Language |
uk
|
|