Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу
|
|
Creator |
Непша, Павло Вікторович
Nepsha, Pavlo Непша, Павел Викторович |
|
Subject |
товар
споживання канали розподілу ринок 658.8.:378.14 |
|
Description |
Розглянуто теоретичні поняття розвитку маркетингових каналів, проблеми управління в каналах і в ефективності функціонування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T10:38:40Z
2016-10-20T10:38:40Z 2007-01-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Непша П. В. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу / П. В. Непша //Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 177–187.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19936 |
|
Language |
uk
|
|