Запис Детальніше

Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу
 
Creator Непша, Павло Вікторович
Nepsha, Pavlo
Непша, Павел Викторович
 
Subject товар
споживання
канали розподілу
ринок
658.8.:378.14
 
Description Розглянуто теоретичні поняття розвитку маркетингових каналів, проблеми управління в каналах і в ефективності функціонування.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T10:38:40Z
2016-10-20T10:38:40Z
2007-01-10
 
Type Article
 
Identifier Непша П. В. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу / П. В. Непша //Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 177–187.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19936
 
Language uk