Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій
|
|
Creator |
Обіжисвіт, О. В.
Obizhysvit, O. Обижисвит, О. В. |
|
Subject |
data mining
text mining clustering еволюційний пошук MBA 658.8.:378.14 |
|
Description |
Висвітлені проблеми аналізу корпоративної маркетингової інформації, правила послідовності та зміст його проведення.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-20T11:21:32Z
2016-10-20T11:21:32Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Обіжисвіт О. В. Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій / О. В. Обіжисвіт // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 188–194.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19941 |
|
Language |
uk
|
|