Запис Детальніше

Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій
 
Creator Обіжисвіт, О. В.
Obizhysvit, O.
Обижисвит, О. В.
 
Subject data mining
text mining
clustering
еволюційний пошук
MBA
658.8.:378.14
 
Description Висвітлені проблеми аналізу корпоративної маркетингової інформації, правила послідовності та зміст його проведення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-20T11:21:32Z
2016-10-20T11:21:32Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Обіжисвіт О. В. Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій / О. В. Обіжисвіт // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 188–194.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19941
 
Language uk