Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності
|
|
Creator |
Романова, Л. В.
Romanova, L. Романова, Л. В. |
|
Subject |
довіра
облік маркетинг відносини 658.8.:378.14 |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-25T08:41:21Z
2016-10-25T08:41:21Z 2006-12-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романова Л. В. Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності / Л. В. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 239-246.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19973 |
|
Language |
uk
|
|