Запис Детальніше

Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності
 
Creator Романова, Л. В.
Romanova, L.
Романова, Л. В.
 
Subject довіра
облік
маркетинг
відносини
658.8.:378.14
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-25T08:41:21Z
2016-10-25T08:41:21Z
2006-12-28
 
Type Article
 
Identifier Романова Л. В. Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності / Л. В. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 239-246.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19973
 
Language uk