Запис Детальніше

Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу
 
Creator Скибінська, З. М.
Skybinska, Z.
Скыбинская, З. М.
 
Subject радіація
маркетинг
засоби радіопротекції
339.138:339.13
 
Description В статті подано класифікацію засобів радіаційного захисту, а саме внутрішньої та зовнішньої радіопротекції, на основі якої обґрунтовано необхідність торгівлі радіопротекторними товарами та здійснення їх маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання засобів радіаційного захисту.
Розглянуто концепцію раціонального харчування та місце в ньому продуктів харчування радіопротекторної дії. Проаналізовано динаміку кількості санаторіїв та закладів відпочинку, де проходять реабілітацію постраждалі від радіаційного опромінення та можливість використання маркетингу у розвитку санаторно-курортного лікування. Здійснено порівняння динаміки виробництва дитячих пальт з натурального та штучного хутра в Україні,
на основі якого з’ясовано стійку тенденцію до скорочення обсягів виробництва пальт із натурального сировини, яка здатна виконувати роль зовнішнього радіопротектора. З’ясовано нестачу маркетингової діяльності на ринку радіопротекторних товарів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-25T10:45:12Z
2016-10-25T10:45:12Z
2007-01-22
 
Type Article
 
Identifier Скибінська З. М. Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу / З. М. Скибінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 282-293.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19977
 
Language uk