Запис Детальніше

До поняття сегментування ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До поняття сегментування ринку
 
Creator Скибінський, О. С.
Skybinsky, O.
Скыбинский, О. С.
 
Subject сегментування ринку
маркетинг
споживання
338.139
 
Description Визначено місце сегментування у маркетинговій діяльності підприємства. Наголошено на тому, що у наукових та методичних розробках не приділяється належної уваги практичному сегментуванню, методикам його здійснення та використання сегментування у діях підприємств на ринку з огляду на поточну й довгострокову перспективу. Запропоновано трактування і
обґрунтовано його доцільність шляхом роз’яснення його складових елементів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-25T10:55:44Z
2016-10-25T10:55:44Z
2007-01-16
 
Type Article
 
Identifier Скибінський О. С. До поняття сегментування ринку / О. С. Скибінський // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 294-300.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19978
 
Language uk