До поняття сегментування ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До поняття сегментування ринку
|
|
Creator |
Скибінський, О. С.
Skybinsky, O. Скыбинский, О. С. |
|
Subject |
сегментування ринку
маркетинг споживання 338.139 |
|
Description |
Визначено місце сегментування у маркетинговій діяльності підприємства. Наголошено на тому, що у наукових та методичних розробках не приділяється належної уваги практичному сегментуванню, методикам його здійснення та використання сегментування у діях підприємств на ринку з огляду на поточну й довгострокову перспективу. Запропоновано трактування і обґрунтовано його доцільність шляхом роз’яснення його складових елементів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-25T10:55:44Z
2016-10-25T10:55:44Z 2007-01-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скибінський О. С. До поняття сегментування ринку / О. С. Скибінський // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 294-300.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19978 |
|
Language |
uk
|
|