Запис Детальніше

Фактори конкуренції для оцінки й вибору нововведень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори конкуренції для оцінки й вибору нововведень
 
Creator Степанов, М. В.
Stepanov, M.
Степанов, М. В.
 
Subject конкуренція
продукт
ринок
інновація
658.8.:378.14
 
Description Розглянуті проблеми і фактори, які визначають конкурентоспроможність нової продукції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-25T11:17:39Z
2016-10-25T11:17:39Z
2007-01-15
 
Type Article
 
Identifier Степанов М. В. Фактори конкуренції для оцінки й вибору нововведень / М. В. Степанов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 310–316.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19980
 
Language uk