Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями
|
|
Creator |
Ільїна, Світлана
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-27T12:38:58Z
2016-10-27T12:38:58Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільїна С. Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 1–2. – С. 34–40.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19992 |
|
Language |
uk
|
|