Запис Детальніше

На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
 
Creator Черненко, Оксана
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-28T07:52:45Z
2016-10-28T07:52:45Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / Оксана Черненко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 4–11.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20001
 
Language uk