Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії
|
|
Creator |
Бєлікова, Юлія
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-28T07:56:17Z
2016-10-28T07:56:17Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 13–17.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20002 |
|
Language |
uk
|
|