Запис Детальніше

Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії
 
Creator Бєлікова, Юлія
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-28T07:56:17Z
2016-10-28T07:56:17Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 13–17.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20002
 
Language uk