Запис Детальніше

Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні
 
Creator Солнцев, Сергій
Писаренко, Наталя
 
Subject конкурентоздатність
ринкова можливість
глобальна геостаціонарна навігаційна система
точне позиціонування
338.1
 
Description Сьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову
економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-10-28T08:20:41Z
2016-10-28T08:20:41Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Солнцев С. Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні / Сергій Солнцев, Наталя Писаренко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 60–65.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20006
 
Language uk