Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні
|
|
Creator |
Солнцев, Сергій
Писаренко, Наталя |
|
Subject |
конкурентоздатність
ринкова можливість глобальна геостаціонарна навігаційна система точне позиціонування 338.1 |
|
Description |
Сьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-10-28T08:20:41Z
2016-10-28T08:20:41Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Солнцев С. Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні / Сергій Солнцев, Наталя Писаренко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 60–65.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20006 |
|
Language |
uk
|
|