Запис Детальніше

Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafalyuk, Oleksandr
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject маркетинг
держава
споживання
658.8.:378.14
 
Description Висвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-04T10:09:11Z
2016-11-04T10:09:11Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 333-348.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20026
 
Language uk