Запис Детальніше

Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг
 
Creator Гончарова, І. І.
Honcharova, I.
Гончарова, И. И.
 
Subject лояльність
споживачі
цінність
658.8.167.1
 
Description Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-04T12:31:49Z
2016-11-04T12:31:49Z
2006-12-04
 
Type Article
 
Identifier Гончарова І. І. Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг / І. І. Гончарова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 359-368.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20028
 
Language uk