Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями
|
|
Creator |
Гребньов, Микола Георгійович
Hrebnyov, Mykola Гребнев, Николай Георгиевич Вінникова, І. І. Vinnikova, I. Винникова, И. И. |
|
Subject |
реклама
лікарі лікарські засоби 658.8.167.1 |
|
Description |
В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-04T12:48:24Z
2016-11-04T12:48:24Z 2006-11-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребньов М. Г., Вінникова І. І. Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями / М. Г. Гребньов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 368-375.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20029 |
|
Language |
uk
|
|