Запис Детальніше

Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями
 
Creator Гребньов, Микола Георгійович
Hrebnyov, Mykola
Гребнев, Николай Георгиевич
Вінникова, І. І.
Vinnikova, I.
Винникова, И. И.
 
Subject реклама
лікарі
лікарські засоби
658.8.167.1
 
Description В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-04T12:48:24Z
2016-11-04T12:48:24Z
2006-11-30
 
Type Article
 
Identifier Гребньов М. Г., Вінникова І. І. Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями / М. Г. Гребньов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 368-375.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20029
 
Language uk