Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання
|
|
Creator |
Грановська, Вікторія Григорівна
|
|
Subject |
339.137.2:658.8:338.43
|
|
Description |
Здійснено узагальнення теоретичних підходів, систематизовано та сформовано інструментарій геомаркетингу, визначено пріоритетні задачі геомаркетингу та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-11T10:47:19Z
2016-11-11T10:47:19Z 2016-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грановська Вікторія. Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання / В. Грановська // Модернізація управління національною економікою : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 листоп. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 203–208.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20101 |
|
Language |
uk
|
|