Запис Детальніше

Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання
 
Creator Грановська, Вікторія Григорівна
 
Subject 339.137.2:658.8:338.43
 
Description Здійснено узагальнення теоретичних підходів, систематизовано та сформовано інструментарій геомаркетингу, визначено пріоритетні задачі геомаркетингу та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-11T10:47:19Z
2016-11-11T10:47:19Z
2016-11
 
Type Article
 
Identifier Грановська Вікторія. Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання / В. Грановська // Модернізація управління національною економікою : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 листоп. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 203–208.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20101
 
Language uk