Запис Детальніше

Консьюмеризм як складова економічного буття людини

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Консьюмеризм як складова економічного буття людини
 
Creator Северин-Мрачковська, Людмила Василівна
Severyn-Mrachkovska, Liudmyla
Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
 
Subject соціально орієнтований маркетинг
консьюмеризм
споживання
права споживачів
рекламна діяльність
економічне буття людини
сonsumerism
consumption
economic life of the person
социально ориентированный маркетинг
консьюмеризм
потребление
права потребителей
рекламная деятельность
экономическое бытие человека
 
Description The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. The article deals with the different approaches to the interpretation of the consumerism concept and to its formation. The work presents a conclusion on the controversial interpretation of consumerism essence as a phenomenon of spiritual and economic life of a modern man.
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2016-11-14T07:29:42Z
2016-11-14T07:29:42Z
2015-04
 
Type Article
 
Identifier Северин-Мрачковська Л. В. Консьюмеризм як складова економічного буття людини / Л. В. Северин-Мрачковська // Дні науки філософського факультету–2015 : Міжнар. наук. конф., 21–22 квіт. 2015 р. : матеріали доп. і виступів / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; редкол.: А. Є. Конверський (голова) [та ін.]. – Київ : Вид.-поліграф. центр «Київ. ун-т», 2015. – Ч. 6. – С. 91–93.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20131
 
Language uk