Консьюмеризм як складова економічного буття людини
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Консьюмеризм як складова економічного буття людини
|
|
Creator |
Северин-Мрачковська, Людмила Василівна
Severyn-Mrachkovska, Liudmyla Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна |
|
Subject |
соціально орієнтований маркетинг
консьюмеризм споживання права споживачів рекламна діяльність економічне буття людини сonsumerism consumption economic life of the person социально ориентированный маркетинг консьюмеризм потребление права потребителей рекламная деятельность экономическое бытие человека |
|
Description |
The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. The article deals with the different approaches to the interpretation of the consumerism concept and to its formation. The work presents a conclusion on the controversial interpretation of consumerism essence as a phenomenon of spiritual and economic life of a modern man.
|
|
Publisher |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
|
|
Date |
2016-11-14T07:29:42Z
2016-11-14T07:29:42Z 2015-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Северин-Мрачковська Л. В. Консьюмеризм як складова економічного буття людини / Л. В. Северин-Мрачковська // Дні науки філософського факультету–2015 : Міжнар. наук. конф., 21–22 квіт. 2015 р. : матеріали доп. і виступів / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; редкол.: А. Є. Конверський (голова) [та ін.]. – Київ : Вид.-поліграф. центр «Київ. ун-т», 2015. – Ч. 6. – С. 91–93.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20131 |
|
Language |
uk
|
|