Запис Детальніше

Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах
Institutionalization and implementation of reputation management in companies
 
Creator Дерев’янко, Олена Георгіївна
Derevianko, Olena
 
Subject імідж
репутація
довіра
стейкхолдери
нематеріальні активи
система управління підприємством
image
reputation
trust
stakeholders
intangible assets
company management system
659.1.012
 
Description Статтю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами.
This article is devoted to the fundamental
principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-14T10:29:55Z
2016-11-14T10:29:55Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янко О. Г. Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 11–14. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20147
 
Language uk