Запис Детальніше

Унікальні характеристики продукції — запорука формування конкурентної переваги

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Унікальні характеристики продукції — запорука формування конкурентної переваги
The unique characteristic of the product - the key to building competitive advantage
 
Creator Семенчук, Аліна Олександрівна
Semenchuk, Alina Oleksandrivna
Семенчук, Алина Александровна
 
Subject конкурентна перевага
конкуренція
унікальність
цінність
competitive advantage
competition
uniqueness
value
658
 
Description Умови конкурентного ринку змушують виробників замислюватись над постійним удосконаленням товару. Успіх цього процесу залежить від пошуку специфічних потреб споживачів, додаткових характеристиках товару, які створять вищу цінність продукту в порівнянні з аналогічними на ринку. Унікальні властивості такого продукту сформують перевагу над конкурентами.
The conditions of the competitive market
forced manufacturers to think about continuous improvement of the product. The success of this process depends on searching the special needs of customers, additional product characteristics that will create the highest value product in comparison with the similar on the market. The unique properties of this product will create an advantage over competitors.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-14T12:20:37Z
2016-11-14T12:20:37Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Семенчук А. О. Унікальні характеристики продукції — запорука формування конкурентної переваги / А. О. Семенчук // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 20–21. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20152
 
Language uk